Posted in Uncategorized

tribute untuk arwah Ammar: banyak bekal dibawa, aku pula dimana dan bagaimana?:(

Assalamualaikum wbt, aku tak kenal arwah tapi hati siapa dan hati mana yang tak terkesan bila tgk video nih…amalan dan bekalan arwah untuk ke sana, cuba bandingkan dengan diri aku ni..? setakat jadi pensyarah belum menjamin ilmu yang di beri itu berkat, belum menjamin jika ada anak murid akan guna dengan cara yang Tuhan izin atau tidak. jadi pensyarah tak cukup..tak cukup…TIDAK CUKUP! arwah tukwan dulu guna tenaga dia buat titi untuk org kampung lalu…sampai reput, sampai tukwan dah xdak…tukwan sumbang duit buat telaga kat sekolah agama..insyaallah yakin dah air telaga diguna buat mkn minum dan wuduk….arwah Ammar.. apa saja yang dia tak buat? tgk sendiri…dan cuba compare dengan diri aku? kalau mati…apa aku nak bawak? apa aku nak bawak?? cukup x?? TAK CUKUP!! TOLONG SEDAR DIRI!

tak reti nak ckp dan tak tahu nak tulis.Yang aku tau…TIDAK CUKUP! TAK CUKUP AMALAN YANG AKU KUTIP KAT DUNIA NI….

 

Author:

kembara mencari keampunan....

Leave a Reply

