Messy weekend

Arini lepas2 subuh terus kluarkan ayam dr fridge..masak nasi..rebus telur ayam ..panaskan sambal..actifry ikan bilis n buat ayam masak kicap untuk faqeh..x berhenti sambil2 siram pokok selasih yg mula nmpak nak layu..pokok kari ngn pokok2 lain kat belakang..then amik cadar kelabu yg terlonggok tepi washin machine amik basuh..sambil2 masak masuk pulak ke bilik kluarkan sarung bantal ..cadangnya nak tunggu matahari nak jrmur bantal…tunggu punya tunggu matahari x hala ke sini pun..so jemur je la kan ampaian baju skali ngn baju2 n sembur febreze..nxt time kalau nak cari rumah kena tgk pengcahyaan matahari jugak..susah nk jrmur kain bagai bila xda matahari yg hala ke rumah kita.

Skang duk tunggu2 cadar abis basuh..tah kenapa mesin tu bunyi kuat sgt bila spin..aduh..
Now umah masih bersepah..bju masih
belom berlipat..bilik belok berkemas.kaki dah sakit berjln sana sini  x  stop dr pagi atas lantai ni….

Hummm pancit dh..messy weekend.

image

Advertisements
Categories Uncategorized

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s